ondernemers spijkerkwartier bedanken hun klanten voor lokale aankopen

De ondernemers in het Spijkerkwartier zijn blij met de klanten die ook tijdens de coronacrisis hun aankopen blijven doen in hun winkels of horecabedrijven. Met vrolijke banieren, raamposters en spandoeken met de tekst - koop dichtbij samen blij - bedanken zij van 20 mei tot 22 juni hun klanten voor de steun en het bezoek aan dit diverse winkelgebied aan de rand van het Arnhemse centrum.

De campagne benadrukt de gastvrijheid van het Spijkerkwartier. De campagne die ook uit een social mediacampagne bestaat, start op woensdag 20 mei en duurt tot 22 juni. Juist in deze tijd is het voor de ondernemers van groot belang dat de vele speciaalzaken klandizie hebben. Het is belangrijk dat mensen kiezen voor lokale ondernemers waardoor ook straks na de 1,5 meter economie het nog steeds sfeervol, gezellig en veilig winkelen is in het Spijkerkwartier.

Winkelen bij deze 'kleinere' ondernemers kan prima. De verplichte RIVM-maatregelen vanwege het coronavirus (maximum aantal klanten per m2, 1,5 meter afstand) zijn genomen waardoor de veiligheid gewaarborgd is en klanten prima hun aankopen kunnen doen in onder andere de Steenstraat, Spijkerlaan en Velperbuitensingel.

Het zijn economisch zware tijden maar creativiteit is er bij de ondernemers genoeg. Bij Eigen Stijl Arnhem kun je kiezen voor personal shopping op afspraak zodat je ook tijdens het thuiswerken er tiptop uitziet. Vooral de horeca is natuurlijk zwaar getroffen door de volledige lock-down vanaf 15 maart maar ook zij hebben speciale acties ontwikkeld. Café Vrijdag heeft bierpakketten samengesteld en Grand Café Metropole verkoopt een borrelbox. Ondernemers bieden waardebonnen en pakketten aan en openen een webshop en zijn gaan bezorgen.

www.gastvrijspijkerkwartier.nl